ШКОЛА СПРИЯННЯ ЗДОРОВ'Ю
Концепція ДНЗ №193 "Школи сприяння здоров'ю"


З вересня 2012 року в закладі дошкільної освіти було розпочато роботу з розробки та впровадження "Школи сприяння здоров'ю". Концепція діяльності закладу спрямована на реалізацію Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад; Інструкцію з організації охорони і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах (наказ МОН України №985 від 28.10.2008 р.); Організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО (інструктивно-методичні рекомендації №1/9-438 від 27.08.2004 р.). У концепції розкриваються основні поняття, що визначають характер діяльності ЗДО, розроблені послідовні педагогічні завдання щодо формування здорової дитини.

Загальна характеристика:

- орієнтована на гармонійний і всебічний розвиток собистості;
- передбачає сособистісно-орієнтований підхід;
- використання різних типів, видів, форм організації освітнього процесу, методів та прийомів роботи.

Позиція педагога:

- фізичний розвиток дошкільника; - визнання індивідуальності кожонї дитини.

Позиція дитини:

- самопізнання;
- самовизначення;
- самореалізація.

Основні напрямки педагогічної роботи:

- формування потреб здорового способу життя; - виховання духовно розвиненої особистості; - екологічне виховання; - створення умов для всебічного розвитку особистості; - демократизація та гуманізація навчально- виховної роботи; - міжособистісний розвиток.

ДНЗ бачить своєю головною метою:

- забезпечення умов для цілісного розвитку особистості дитини;
- розвиток природних нахилів та здібностей дітей;
- пошук оптимальних шляхів розвитку особистості;
- збагачення інтелектуального потенціалу кожної особистості;
- здійснення психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її особистості, соціалізації, життєвому самовизнанченні
- виховання здорової дитини.

Стратегічні завдання:

1. Допомогти дошкільнику збагатити знання про здоров'я, виховувати в них бажання до здорового способу життя.

2. Створити відповідне матеріальне та дидактичне середовище для реалізації фізкультурно-інтелектуального напрямку.

3. Оновити навчально-виховний процес, педагогічні технології на основі провідних ідей педагогіки.

4. Створити умови для формування пізнавальних інтересів мотивів діяльності у роботі з дітьми.

5. Забезпечити психологізацію та соціалізацію навчально-виховного процесу.

6. Створити умови для розвитку здорової особистості, що знає та дотримується валеологічних вимог щодо збереження власного здоров'я.

7. Створити умови для формування компетентної особистості з належно розвинутим почуттям моральних норм, із сформованою екологічною орієнтацією.

8. Спрямувати зміст виховної роботи з батьками та дітьми на формування особистісних рис громадянина України, який є носієм духовної культури народу, його національної ментальності.

/Files/images/shkola_spr_zdor/photofile_1353682134_977183226_big.jpg /Files/images/shkola_spr_zdor/photofile_1353682135_1378003069_big.jpg

/Files/images/shkola_spr_zdor/photofile_1353682137_527496685_big.JPG /Files/images/shkola_spr_zdor/photofile_1353682140_1715629639_big.JPG

/Files/images/shkola_spr_zdor/photofile_1372689405_1382172118_big.JPG /Files/images/shkola_spr_zdor/photofile_1372689405_1550661661_big.JPG

/Files/images/shkola_spr_zdor/photofile_1372689405_269632529_big.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 792

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.