РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ
Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №193 Харківською міської ради" працює за режимом:
- понеділок - п'ятниця - з 6.30 до 18.30;
- субота, недяля - вихідні дні.
РЕЖИМ РОБОТИ ГРУП У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ:
ГРУПА № 1 | старший дошкільний вік (від 5 до 6 років) | Вихователь: Курвічева Надія Сергіївна |
ГРУПА № 2 | ранній вік (від 1 до 3 років) | Вихователь: Кобякова Катерина Сергіївна |
ГРУПА № 3 | ранній вік (від 1 до 3 років) | Вихователь: Чабанова Наталія Володимирівна |
ГРУПА № 4 | молодший дошкільний вік (від 3 до 4 років) | Вихователь: Коптєнкова Анна Сергіївна |
ГРУПА № 5 | молодший дошкільний вік (від 3 до 4 років) | Вихователь: Юрченко Наталія Степанівна |
ГРУПА № 6 | молодший дошкільний вік (від 3 до 4 років) | Вихователь: Говоруха Тетяна Володимирівна |
ГРУПА № 7 | середній дошкільний вік (від 4 до 5 років) | Вихователь: Кулик Галина Іванівна |
ГРУПА № 8 | середнійдошкільний вік (від 4 до 5 років) | Вихователь: Пчелінцева Тетяна Володимирівна |
ГРУПА № 9 | молодший дошкільний вік (від 3 до 4 років) | Вихователь: Мамєдова Олена Василівна |
ГРУПА № 10 | середнійдошкільний вік (від 4 до 5 років) | Вихователь: Курганська Любов Олексіївна |
ГРУПА № 11 | старший дошкільний вік (від 5 до 6 років) | Вихователь: Бакуменко Ірина Анатоліївна |
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ГРУПА | ПОНЕДІЛОК | ВІВТОРОК | СЕРЕДА | ЧЕТВЕР | П’ЯТНИЦЯ |
Група №2 (ранній вік) | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00 – 9.10 2. Ознайомлення з соціумом 9.30 – 9.40 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.15 2. Фізичний розвиток ( в групі) 9.30 – 9.45 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00 – 9.10 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.30 – 9.40 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.15 2. Фізичний розвиток ( в групі) 9.30 – 9.45 | 1. Сенсорний розвиток 9.00 – 9.10 2. Художньо-продуктивна діяльність (образо-творча) 9.30 – 9.40 |
Група №3 (ранній вік) | 1. Сенсорний розвиток 9.00 – 9.10 2. Художньо-продуктивна діяльність (образо-творча) 9.30 – 9.40 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00 – 9.10 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30 – 9.45 | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.10 3. Фізичний розвиток ( в групі) 9.30 – 9.45 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00 – 9.10 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30 – 9.45 | 1. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.10 2. Фізичний розвиток ( в групі) 9.30 – 9.45 |
Група №4(молодший вік, 4-й р.ж) | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.15 – 9.30 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.40 – 9.55 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.05 – 10.20 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 9.30 – 9.50 3. Логіко-математичний розвиток 10.00 – 10.15 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30 – 9.45 | 1. Фізичний розвиток 9.10 – 9.30 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.10 – 10.25 | 1. Фізичний розвиток 9.10 – 9.30 2. Ознайомлення з соціумом 9.40 – 9.55 |
Група №6(молодший вік, 4-й р.ж.) | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.15 2. Фізичний розвиток 9.30 – 9.50 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.00 – 10.15 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.15 – 9.30 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 | 1. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.15 2. Фізичний розвиток 9.45 – 10.05 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 10.15 – 10.35 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 9.35 – 9.55 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.05 – 10.20 | 1. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.15 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30 – 9.45 |
Група №5(молодший вік, 4-й р.ж) | Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.15 – 9.30 Ознайомлення з природним довкіллям 9.40 – 9.55 Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.05 – 10.20 | Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 Фізичний розвиток 9.30 – 9.50 Логіко-математичний розвиток 10.00 – 10.15 | Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30 – 9.45 | Фізичний розвиток 9.10 – 9.30 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.10 – 10.25 | Фізичний розвиток 9.10 – 9.30 Ознайомлення з соціумом 9.40 – 9.55 |
Група №9(молодший вік, 4-й р.ж.) | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 9.45 – 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.20 – 10.40 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Ознайомлення з соціумом 9.30 – 9.50 3. Фізичний розвиток 10.10 – 10.35 | 1. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30 – 9.50 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.05 – 10.25 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 10.15 – 10.40 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.20 – 10.40 | 1. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.10 – 10.30 |
Група №7(середній вік, 5-й р.ж.) | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.45 – 10.05 4. Фізичний розвиток 10.15 – 10.40 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.50 – 10.10 3. Ознайомлення з соціумом 10.20 – 10.40 | 1. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 3. Фізичний розвиток 10.25 – 10.50 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.55 – 10.15 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.25 – 10.50 | 1. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 9.45 – 10.10 |
Група №8(середній вік, 5-й р.ж.) | 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.20 4. Фізичний розвиток 9.45 – 10.10 4. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.20 – 10.40 | 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 4. Ознайомлення з соціумом 9.30 – 9.50 5. Фізичний розвиток 10.10 – 10.35 | 2. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.20 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30 – 9.50 4. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.05 – 10.25 | 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 5. Фізичний розвиток 10.15 – 10.40 6. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.20 – 10.40 | 3. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.20 4. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.10 – 10.30 |
Група №10(середній вік, 5-й р.ж.) | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.45 – 10.05 4. Фізичний розвиток 10.15 – 10.40 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.50 – 10.10 3. Ознайомлення з соціумом 10.20 – 10.401 | 1. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 3. Фізичний розвиток 10.25 – 10.50 | 1. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 3. Фізичний розвиток 10.25 – 10.50 | 1. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 9.45 – 10.10 |
Група №1(старший вік) | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.10 – 9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення ) 9.45 – 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.40 – 11.05 | 1. Логіко-математичний розвиток 9.10 – 9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.45 – 10.10 3. Фізичний розвиток 10.40 – 11.10 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання грамоти) 9.10 – 9.35 2. Логіко-математичний розвиток 9.45 – 10.10 3. Ознайомлення з соціумом 10.20 – 10.45 | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.10 – 9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.45 – 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.40 – 11.05 | 1. Ознайомлення з соціумом 9.10 – 9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.45 – 10.10 3. Фізичний розвиток 10.30 – 11.00 |
Група №11(старший вік) | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.10 – 9.35 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.45 – 10.10 3. Фізичний розвиток 11.05 – 11.35 | 1. Логіко-математичний розвиток 9.10 – 9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання грамоти) 9.45 – 10.10 3. Ознайомлення з соціумом 10.20 – 10.45 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.10 – 9.35 2. Логіко-математичний розвиток 9.45 – 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.50 – 11.15 | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.10 – 9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.45 – 10.10 3. Фізичний розвиток 11.05 – 11.35 | 1. Ознайомлення з соціумом 9.10 – 9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення ) 9.45 – 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 11.00 – 11.25 |
Коментарi