РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ


Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №193 Харківською міської ради" працює за режимом:

  • понеділок - п'ятниця - з 6.30 до 18.30;
  • субота, недяля - вихідні дні.

РЕЖИМ РОБОТИ ГРУП У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ:


ГРУПА № 1старший дошкільний вік (від 5 до 6 років) Вихователь: Курвічева Надія Сергіївна
ГРУПА № 2ранній вік (від 1 до 3 років) Вихователь: Кобякова Катерина Сергіївна
ГРУПА № 3ранній вік (від 1 до 3 років) Вихователь: Чабанова Наталія Володимирівна
ГРУПА № 4молодший дошкільний вік (від 3 до 4 років) Вихователь: Коптєнкова Анна Сергіївна
ГРУПА № 5молодший дошкільний вік (від 3 до 4 років) Вихователь: Юрченко Наталія Степанівна
ГРУПА № 6молодший дошкільний вік (від 3 до 4 років) Вихователь: Говоруха Тетяна Володимирівна
ГРУПА № 7середній дошкільний вік (від 4 до 5 років) Вихователь: Кулик Галина Іванівна
ГРУПА № 8середнійдошкільний вік (від 4 до 5 років) Вихователь: Пчелінцева Тетяна Володимирівна
ГРУПА № 9молодший дошкільний вік (від 3 до 4 років) Вихователь: Мамєдова Олена Василівна
ГРУПА № 10середнійдошкільний вік (від 4 до 5 років) Вихователь: Курганська Любов Олексіївна
ГРУПА № 11старший дошкільний вік (від 5 до 6 років) Вихователь: Бакуменко Ірина Анатоліївна

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ГРУПА ПОНЕДІЛОК ВІВТОРОК СЕРЕДА ЧЕТВЕР П’ЯТНИЦЯ
Група №2 (ранній вік) 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00 – 9.10 2. Ознайомлення з соціумом 9.30 – 9.40 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.15 2. Фізичний розвиток ( в групі) 9.30 – 9.45 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00 – 9.10 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.30 – 9.40 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.15 2. Фізичний розвиток ( в групі) 9.30 – 9.45 1. Сенсорний розвиток 9.00 – 9.10 2. Художньо-продуктивна діяльність (образо-творча) 9.30 – 9.40
Група №3 (ранній вік) 1. Сенсорний розвиток 9.00 – 9.10 2. Художньо-продуктивна діяльність (образо-творча) 9.30 – 9.40 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00 – 9.10 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30 – 9.45 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.10 3. Фізичний розвиток ( в групі) 9.30 – 9.45 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00 – 9.10 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30 – 9.45 1. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.10 2. Фізичний розвиток ( в групі) 9.30 – 9.45
Група №4(молодший вік, 4-й р.ж) 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.15 – 9.30 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.40 – 9.55 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.05 – 10.20 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 9.30 – 9.50 3. Логіко-математичний розвиток 10.00 – 10.15 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30 – 9.45 1. Фізичний розвиток 9.10 – 9.30 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.10 – 10.25 1. Фізичний розвиток 9.10 – 9.30 2. Ознайомлення з соціумом 9.40 – 9.55
Група №6(молодший вік, 4-й р.ж.) 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.15 2. Фізичний розвиток 9.30 – 9.50 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.00 – 10.15 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.15 – 9.30 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 1. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.15 2. Фізичний розвиток 9.45 – 10.05 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 10.15 – 10.35 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 9.35 – 9.55 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.05 – 10.20 1. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.15 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30 – 9.45
Група №5(молодший вік, 4-й р.ж) Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.15 – 9.30 Ознайомлення з природним довкіллям 9.40 – 9.55 Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.05 – 10.20 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 Фізичний розвиток 9.30 – 9.50 Логіко-математичний розвиток 10.00 – 10.15 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30 – 9.45 Фізичний розвиток 9.10 – 9.30 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.10 – 10.25 Фізичний розвиток 9.10 – 9.30 Ознайомлення з соціумом 9.40 – 9.55
Група №9(молодший вік, 4-й р.ж.) 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 9.45 – 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.20 – 10.40 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Ознайомлення з соціумом 9.30 – 9.50 3. Фізичний розвиток 10.10 – 10.35 1. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30 – 9.50 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.05 – 10.25 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 10.15 – 10.40 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.20 – 10.40 1. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.10 – 10.30
Група №7(середній вік, 5-й р.ж.) 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.45 – 10.05 4. Фізичний розвиток 10.15 – 10.40 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.50 – 10.10 3. Ознайомлення з соціумом 10.20 – 10.40 1. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 3. Фізичний розвиток 10.25 – 10.50 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.55 – 10.15 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.25 – 10.50 1. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 9.45 – 10.10
Група №8(середній вік, 5-й р.ж.) 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.20 4. Фізичний розвиток 9.45 – 10.10 4. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення) 10.20 – 10.40 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 4. Ознайомлення з соціумом 9.30 – 9.50 5. Фізичний розвиток 10.10 – 10.35 2. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.20 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30 – 9.50 4. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.05 – 10.25 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 5. Фізичний розвиток 10.15 – 10.40 6. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.20 – 10.40 3. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.20 4. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.10 – 10.30
Група №10(середній вік, 5-й р.ж.)1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.45 – 10.05 4. Фізичний розвиток 10.15 – 10.401. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00 – 9.20 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.50 – 10.10 3. Ознайомлення з соціумом 10.20 – 10.4011. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 3. Фізичний розвиток 10.25 – 10.501. Логіко-математичний розвиток 9.00 – 9.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40 – 10.00 3. Фізичний розвиток 10.25 – 10.501. Ознайомлення з соціумом 9.00 – 9.20 2. Фізичний розвиток 9.45 – 10.10
Група №1(старший вік) 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.10 – 9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення ) 9.45 – 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.40 – 11.05 1. Логіко-математичний розвиток 9.10 – 9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.45 – 10.10 3. Фізичний розвиток 10.40 – 11.10 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання грамоти) 9.10 – 9.35 2. Логіко-математичний розвиток 9.45 – 10.10 3. Ознайомлення з соціумом 10.20 – 10.45 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.10 – 9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.45 – 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.40 – 11.05 1. Ознайомлення з соціумом 9.10 – 9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.45 – 10.10 3. Фізичний розвиток 10.30 – 11.00
Група №11(старший вік) 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.10 – 9.35 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.45 – 10.10 3. Фізичний розвиток 11.05 – 11.35 1. Логіко-математичний розвиток 9.10 – 9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання грамоти) 9.45 – 10.10 3. Ознайомлення з соціумом 10.20 – 10.45 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.10 – 9.35 2. Логіко-математичний розвиток 9.45 – 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.50 – 11.15 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.10 – 9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.45 – 10.10 3. Фізичний розвиток 11.05 – 11.35 1. Ознайомлення з соціумом 9.10 – 9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація // ліплення ) 9.45 – 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 11.00 – 11.25
Кiлькiсть переглядiв: 690

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.